Jak urządzić recepcję – wygoda i funkcjonalność dla pracowników i klientów 

Wyposażenie recepcji odgrywa bardzo dużą rolę w wyposażeniu całego biura oraz budynku. Jest to pierwsze miejsce, które nasi klienci widzą po wejściu do firmy. Dlatego warto zadbać o jak najlepsze wyposażenie recepcji, a tym samym o pierwsze wrażenie naszej siedziby. Sprawdź jakie meble biurowe do recepcji będą najbardziej reprezentacyjne.

Nowoczesna recepcja biurowa krok po kroku 

Ciężko wyobrazić sobie porządną firmę bez starannie urządzonej recepcji. To właśnie to pomieszczenie jest widoczne jako pierwsze dla gości, więc ma spory wpływ na to, jakie pierwsze wrażenie pozostawi Twoja firma w oczach potencjalnych klientów. Wygląd Twojej recepcji może zależeć zarówno od obowiązujących trendów wnętrzarskich, jak i od Twojego własnego upodobania. Pamiętaj, że wyposażenie recepcji hotelowej powinno wyglądać inaczej, niż recepcja przychodni czy urzędu. Zadbaj o to, aby meble biurowe były dobrej jakości i aby pasowały do całego wnętrza.

Lada prosta 1600 mm / 700 mm / 758 mm
Lada prosta

Nowoczesna recepcja jest świetna wizytówka biura, taki wystrój podoba się wielu osobom. Jeżeli znajdujesz się w grupie fanów nowoczesnych i minimalistycznych wnętrz, dużą uwagę powinieneś przywiązać do lady recepcyjnej. Jeśli na recepcji w Twojej firmie, salonie czy przychodni będzie pracowało kilka osób, a tym samym będą one obsługiwać większą grupę klientów, warto postawić na większą ladę. To rozwiązanie zapewni wygodę zarówno pracownikom, jak i klientom. W nowoczesnych, ale niewielkich wnętrzach możesz także postawić na biurko. Recepcja to miejsce, które przede wszystkim powinno być funkcjonalne, dlatego podczas wyboru biurka oraz pozostałych mebli, kieruj się właśnie funkcjonalnością. Istotne jest, aby na biurku zmieścił się cały niezbędny pracownikom sprzęt oraz wszystkie dokumenty.

Meble biurowe – recepcja nowoczesna i stylowa

Biurko w recepcji  odgrywa bardzo ważną rolę, jednak to nie wszystkie meble biurowe, które są niezbędne, aby to pomieszczenie było funkcjonalne i estetyczne. Na pewno przyda się również porządna szafa lub regał na dokumenty. Dzięki temu wszystko będzie uporządkowane, co na pewno ułatwi pracę recepcjonistom, a klientom pozwoli zaoszczędzić czas. Szafa czy regał powinny współgrać z pozostałymi meblami oraz nie zajmować zbyt wiele miejsca. Spokojnie można je umiejscowić za plecami pracowników, aby były łatwo dostępne i jednocześnie nie przeszkadzały w swobodnym poruszaniu się.

W ofercie sklepu ErgoExpert znajdziesz meble biurowe do recepcji w każdym stylu, kolorystyce oraz rozmiarze. Dzięki temu możesz urządzić recepcję według własnych upodobań, jednocześnie zachowując wysoki poziom estetyczny. Jeżeli interesuje Cię wariant recepcji wraz z poczekalnią, wybierz wygodne krzesła oraz biurka, które razem z główną ladą czy biurkiem recepcji będą tworzyć spójną całość.

Nadstawki recepcyjne w kolorystyka do wyboru
Elementy wyposażenia recepcji – nadstawki

Meble do recepcji przychodni – jakie wybrać?

Urządzanie recepcji przychodni uchodzi za nie lada wyzwanie. Bardzo często spotykamy się z przychodniami, które zostały urządzone w staroświeckim i niezbyt estetycznym stylu. Niestety niekiedy odstrasza to potencjalnych pacjentów, ponieważ wygląd recepcji zdaje się odzwierciedlać renomę przychodni. Meble do recepcji przychodni powinny być  raczej w stonowanych barwach, a przede wszystkim należy pamiętać o ich funkcjonalności. Krzesła oraz biurka powinny być bardzo wygodne, a szafki oraz regały mieścić jak najwięcej dokumentów, których w przychodni nie brakuje. Warto postawić na proste, eleganckie akcesoria, które podkreślą profesjonalizm Twojej przychodni. Zbędny przepych także nie jest wskazany, jednak warto pamiętać, że w wystroju przychodni oraz podczas wyboru mebli istotne jest przeznaczenie danego miejsca. W zależności od specjalizacji przychodni możesz wybrać inne meble.

Wyposażenie recepcji hotelu

Recepcja z nadstawkami

Wyposażenie recepcji hotelowej to jeden z najbardziej istotnych punktów urządzania wnętrza hotelu. Dobrze urządzona recepcja hotelowa podkreśli prestiż ośrodka, a przede wszystkim wywoła dobre wrażenie na gościach przy pierwszej wizycie. Jeżeli zależy Ci na tym, aby goście czuli się jak u siebie, postaw na meble, które będą solidne oraz sprawią, że wynajmujący u Ciebie pokój nie będą przytłoczeni miejscem. Jeśli prowadzisz hotel, który wyróżnia się elegancją, jak i profesjonalizmem, możesz wybrać bardziej ekstrawaganckie i nowoczesne. Podczas wyboru mebli, pamiętaj również o ich funkcjonalności pomieszczenia, jakim jest recepcja. Wyposażenie powinno być ergonomiczne i stylowe. Aby meble służyły jak najdłużej, warto wybrać produkty wysokiej jakości, które charakteryzują się nie tylko ładnym wyglądem, ale także trwałością.

Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia oferty sklepu internetowego ErgoExpert, gdzie znajdziesz najlepsze meble do wyposażenia każdego biura, które są odporne na użytkowanie oraz zostały wykonane z najwyższą starannością. Na ErgoExpert zamówisz tylko meble najwyższej klasy, które sprawdzą się jako wyposażenie techniczne recepcji w niemal każdym stylu. Za pomocą strony internetowej, zamówisz meble do swojego biura, bez wychodzenia z domu. Co więcej, Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres.

Ocena post

Category: Porady

Article by:ErgoExpert